Unsere Freunde

 

Wir möchten unsere freunde grüßen und alle die uns kennen! Das sind zwar viele...aber was soll's!

Wenn mir abba jetzt alle aufsage wird euch langweilig!

Kimmmi

Isch voll lol und man kann mit ihr voll viel Scheiß mache...hab se ganz doll lüpp

Clärsche

Die isch au voll luschdig un vooooooooll net zu andare. Sie isch zwar  auf ra andare School wie ich, aba trotzdem sin ma beschte Friends!!!

Sandra

isch voll nett, isch manchmal aber en bissl angeberisch, aber des gleicht sich aus, weil sie so nett zu andere isch und deswege hab ich se au gdllllllll.

Nathalie

isch mit da K im Handball un isch  total nett ...wir ham se ganz aig lüpp